klachtenprocedure
Klachtenprocedure Villa Mundial
Het kan altijd voorkomen dat u tijdens de opvang geconfronteerd wordt met situaties die voor u of uw kind niet wenselijk zijn, wij staan er voor open om deze situaties met u in goed overleg op te lossen.
Lukt dit niet dan kan zo een situatie lijden tot een klacht.
Constateert u iets waarover u ontevreden bent dan bespreekt u dit eerst met de betreffende leidster. Mocht dit geen optie zijn dan kunt u zich wenden tot de directie. Er zijn ook klachtenformulieren op de locatie aanwezig die u des gewenst kunt invullen.
Mocht de klacht zo ernstig zijn dat dit binnen Villa Mundial niet opgelost kan worden dan kunt u zich wenden tot de Klachtenloket Kinderopvang waarbij wij zijn aangesloten. Contactinformatie
Telefoon: 0900-1877 (€0,20 per gesprek)
maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00 uur
E-mail: info@klachtenloket-kinderopvang.nl
Postadres: Postbus 96802, 2509 JE Den Haag
Bezoekadres: Bordewijklaan 46, 2591 XR Den Haag
Een klacht is er om opgelost te worden en dient als mogelijkheid tot betere afstemming van onze dienstverlening op uw wensen of behoeften.